Isnin, 25 Ogos 2014

" Dulu muka ku berjerawat teruk,agak menyeramkan,sekarang dah licin,cantik ! " 

Itu antara kata-kata dari seorang sahabat saya yang berkongsi testimoninya setelah konsisten dengan Set Kecantikan Shaklee.


Testimoni pengguna

APA KATA BELIAU TENTANG TESTIMONINYA:

" Sorry la kalau gambar ni menyeramkan.Ini pengalaman saya sendiri.Bulan 12 hari tu muka bermasalah teruk.Cuba 2-3 produk untuk kulit tapi makin teruk.Pastu terfikir kenapa tak try produk Shaklee sendiri.So,dengan guide dari ' mummy ' dan ' nanny ' , beli la ESP,Vitamin C dan GLA Complex.Alhamdulillah,gambar yang kat atas tu lah hasilnya.Sekarang saya maintain makan Vitamin E dan C pulak.Pencuci Nutriwhite.Vitamin E juga saya jadikan masker setiap malam sebelum tidur " .

FUNGSI SETIAP VITAMIN YANG DIAMBIL :
  • ESP berfungsi untuk penghasilan sel-sel baru dan memudarkan kesan hitam akibat jerawat.
  • Vitamin C membantu pembentukan kolagen.
  • GLA Complex berperanan untuk menstabilkan hormon.Ia mengandungi Vitamin E dan minyak bunga matahari.Kulit lebih sihat dan berseri-seri.
  • Vitamin E melambatkan proses penuaan,menghilangkan parut dan jeragat,wajah tidak kusam.
  • Pencuci Nutriwhite adalah untuk membersihkan dan menyegarkan kulit.Mengandungi rumpai laut untuk menghilangkan kekotoran,membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit.Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan.Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen.
Berminat dengan produk Shaklee ? Senang je terus hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma ...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD: KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

2 ulasan:

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog