Jumaat, 10 Januari 2014

ESP memang marvelous...rasa soya yang asli tanpa pemanis atau perasa tiruan pasti loya tekak juga nak menelannya kan.Tapi pelbagai resepi yang anda semua boleh cuba bersama ESP untuk melazatkan lagi minuman anda.Dulu masa mula mula mengenali ESP saya hanya bancuh bersama air kosong dengan menggunakan shaker je...tapi kalau dah hari-hari macam tu bosan pulak rasanya.
Selepas tu,saya cuba pula ESP bersama Collagen Powder yang rasanya sedikit hanyir tu.Apabila Collagen + ESP bergabung sedap juga rasanya.Rasa hanyir ikan dari Collagen pun hilang.Lega sikit tekak nak menelan.

ESP + COLLAGEN POWDER..

Itulah sarapan saya setiap hari yang membuatkan saya lebih bertenaga sepanjang hari.Di samping itu juga,kulit pun berseri-seri tau..ESP + COLLAGEN memang meletopp!!

Selain daripada itu,ada beberapa lagi resepi yang anda semua boleh cuba iaitu :
  • ESP + FRESH MILK
  • ESP + FRESH MILK + KURMA ( rendam kurma dalam susu beberapa jam kemudian blend/shake bersama ESP ,pasti menyenyangkan)
  • ESP + SUSU ANMUM
  • ESP + PERFORMANCE DRINK SHAKLEE + MEALSHAKES SHAKLEE
  • ESP + NESVITA 3 IN 1
  • ESP + JUS TWISTER TROPICANA
  • ESP + RIBENA
  • ESP + JUS BUAH-BUAHAN (epal,oren,tembikai,lobak putih)
  • ESP + MILO/HORLICK
  • ESP + SIRAP BANDUNG
Secara asasnya satu sudu besar ESP ini dibancuh dengan menggunakan satu mug air suam atau sejuk.TIDAK BOLEH dengan AIR PANAS kerana akan menjejaskan protein yang terdapat dalam ESP tu.Sehari hanya boleh ambil 3 sudu ESP sahaja.Boleh dikacau dengan sudu atau lebih mudah larut dengan shaker...
Bagi mereka yang agak sukar meminum ESP sebab rasa loya,boleh mencuba resepi-resepi tersebut.Bukan sahaja sedap malah menyenyangkan bagi mereka yang ingin berdiet secara sihat.
ESP ni sesuai untuk seisi keluarga.Memang berbaloi...harga pun berpatutan.Anda boleh mencuba ESP jika ingin:
  • kekal sihat dan bertenaga
  • menyusukan bayi sepenuhnya kerana bayi akan cepat kenyang dan susu lebih pekat
  • untuk mengekalkan badan yang sihat dan kulit yang lebih cantik
  • berdiet secara sihat
Berminat dengan sebarang produk Shaklee anda boleh menghubungi saya dan layak mendapat konsultasi percuma...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL:norehansaad81@gmail.com




0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog