Selasa, 7 Januari 2014

As'salam semua pembaca blog yang budiman....saya amat teruja untuk berkongsi testimoni suami saya sendiri yang berjaya menurunkan paras kolestrolnya.Hasil daripada medical check up yang dibuat semalam,keputusannya amat mengejutkan kami.Paras kolestrolnya telah menurun dari bacaan 6.70 mmol/l kepada 1.30 mmol/l.Waahhh....memang banyak perbezaannya tu...
Berikut saya lampirkan keputusan tersebut untuk rujukan anda...





APAKAH RAHSIANYA?
Setiap tahun suami saya membuat pemeriksaan kesihatan.Dan keputusannya memang mengecewakan kerana tahap kolestrolnya agak tinggi pada tahun-tahun sebelumnya.Setelah mengenali Shaklee saya cadangkan suami mengambil Vivix Shaklee yang dikenali sebagai 'tonik ajaib'.Setelah konsisten dan habis satu botol ,alhamdulillah kesihatannya bertambah baik.Suami masih terus konsisten dengan Vivix Shaklee untuk kesihatan yang lebih baik.Semua dengan izinNya jua.Yang penting kita harus berikhtiar.

Tonik ajaib Shaklee.

Vivix Shaklee menyediakan 100mg resveratrol dan 1,300 mg ekstrak polifenol dalam setiap hidangan (satu sudu teh).Resveratrol sangat penting untuk memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas.Vivix Shaklee untuk kesihatan yang menyeluruh.Hanya satu sudu teh sehari,ia mampu menjamin kesihatan yang lebih baik.In shaa allah...
Berminat dengan produk Shaklee,anda boleh hubungi saya dan layak mendapat konsultasi percuma.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com






0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog