Rabu, 14 Ogos 2013



ESP DAN VITAMIN E

Salam semua....masih dalam mood raya kan...macam-macam yang kita makan dalam musim perayaan ni...makanan berlemak seperti rendang daging,nasi minyak,kari ayam dan pelbagai lagi...semua tu menyumbang kepada pertumbuhan lemak-lemak di badan...so,vitamin shaklee pasti dapat membantu..
Sebenarnya saya ingin berkongsi  resepi masker yang saya amalkan sejak 2 bulan yang lalu..memang best sangat...kalau nak tahu vitamin E dengan ESP bukan sahaja boleh di makan atau diminum tetapi juga boleh dijadikan masker...cara-caranya...

Cara 1 : vitamin E
- ambil 1 kapsul vitamin e ,cucuk dengan menggunakan jarum dan picitkan perlahan-lahan sehingga vitamin e keluar.Sapukan ke seluruh muka kecuali mata.Pakai sebelum tidur dan bilas pada keesokkan paginya..

Cara 2 : ESP bersama vitamin E
- campurkan 1 kapsul vitamin E dengan satu sudu kecil ESP bersama sedikit air.Jangan terlalu cair atau terlalu pekat.Sapukan keseluruh muka sebagai masker.Biarkan selama 15-20 minit kemudian bilas.

Dengan mengamalkan kedua-dua cara di atas,kulit akan kelihatan lebih cantik,bersih dan lembut..Tiada lagi whitehead dan blackhead..









NOREHAN SAAD
SMS/TEL :012-9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com
ID NO :969248

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog