Isnin, 5 Ogos 2013

Get Clean® Water Pitcher


Salam semua...gambar di atas menunjukkan satu set penapis air Shaklee atau di kenali sebagai Water Pitcher.Ia merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula.Hebat bukan..

Keistimewaan Water Pitcher Shaklee ialah :

✔ SELAMAT : menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain.Mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air.Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (water Quality Association-WQA)
✔  PILIHAN BIJAK : menjimatkan kos.Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol.Dengan hanya berapa sen seliter sahaja,water pitcher dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.
✔ HANDAL : lebih banyak air bersih pada setiap masa.Water pitcher ini menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan menggurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada ksihatan anda.
✔ MESRA ALAM : water pitcher ini menggunakan sistem penuras jag air dengan blok karbon isian semula yang pertama,dimana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa.Dan lagi setiap penuras diperbuat daripada tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Air yang lebih bersih dan sihat ataupun bumi yamg lebih bersih dan sihat..dapatkan Water pitcher shaklee sekarang...hubungi saya..

NOREHAN SAAD
SMS/TEL : 012-9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com




0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog