Ahad, 28 Julai 2013






SET SLIM DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Salam untuk semua...alhamdulillah..hari ni dah 19 Ramadhan..tapi..berat badan masih tak turun-turun?lemak masih berkumpul di badan?perut masih buncit? aahhh!! macam mana nak raya dengan fizikal yang masih tak berubah ni...Cuba fikir kenapa dalam bulan puasa pun berat tak nak turun..masa sahur makan apa ye...berbuka lagi la dengan pelbagai juadah yang mungkin menggemukkan badan kita...tapi jangan risau ye...

Saya nak berkongsi satu set shaklee yang sangat hot..iaitu SET SLIM SHAKLEE..ia terdiri daripada 3 konsep iaitu..3B ..BAKAR (pecah lemak dan kolestrol) BUANG (lemak dan toksin) BINA (otot yang kuat dan elak kulit yang menggeleber)

Set slim ini pula saya bahagikan kepada 2 peringkat ..iaitu SET BASIC dan SET LANJUTAN.. ia bergantung kepada bajet anda ye...




SET BASIC
Terdiri daripada alfalfa dan lecithin untuk membakar dan membuang lemak..

lecithin shaklee

*berfungsi untuk membakar lemak dengan bertindak sebagai pembersih salur darah ,mengemulsi lemak,kolestrol dan trigleserid di dalam tubuh.


alfalfa shaklee
*alfalfa juga membantu menghapuskan lemak dan kolestrol.Ia juga dikenali sebagai vitamin detox.Membantu mencuci hati,darah dan usus.Memudahkan pembuangan lemak daripada tubuh.

SET LANJUTAN
Terdiri daripada herblax dan vitalea untuk membersihkan usus dan membekalkan nutrisi kepada tubuh.

*Herblax berfungsi untuk mengangkut semua lemak dan kolestrol yang telah diemulsikan oleh lecithin dan di detox oleh alfalfa keluar daripada tubuh.
*vitalea berfungsi untuk membekalkan vitamin atau mineral kepada tubuh akibat pengumpulan makanan yang tidak seimbang.

Terdiri daripada Cinch mix shake atau ESP untuk membina otot tubuh yang lebih cantik dan tegap.


shaklee weight management

*Cinch mix shake / ESP merupakan sumber protein untuk membantu tubuh membina otot setelah semua lemak yang ada di dalam tubuh dibuang .Ia mengelakkan tubuh menjadi menggeleber dan tidak cantik.

Pilihan di tangan anda !Pengambilan semua vitamin ini boleh dibuat mengikut bajet anda..
Jangan lupa hubungi saya..

NOREHAN SAAD
SMS/TEL:012-9466377
EMAIL:norehansaad81@gmail .com






0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog