Jumaat, 19 Julai 2013

UNTUK WANITA - KETAT , RAPAT...ALFALFA SHAKLEE

Assalam semua...saya ingin berkongsi penngalaman menggunakan alfalfa shaklee..
Bermula dengan set penyusuan bajet shaklee iaitu ESP dan ALFALFA , saya merasakan ada satu kelebihan yang amat menarik dengan alfalfa..

Nak tahu apa kelebihannya....

Selain menghasilkan susu yang banyak,alfalfa juga bertindak sebagai 'kacip fatimah'.Sebelum ini saya telah menggunakan pelbagai jenis jamu utk tujuan keintiman tetapi selepas bertemu Shaklee ,saya anat berpuas hati dengan keberkesanannya.Ye la ,produk shaklee kan semulajadi,selamat dan halal...

Sebulan penggunaan alfalfa dah nampak kesannya tau..antaranya ialah..:

  • merawat masalah keputihan
  • mengetat dan merapatkan miss 'V' puan-puan
  • menghilangkan bau yg tidak menyenangkan
  • suami semakin sayang..ni yang bestnya...
*Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala zat akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah,sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.
# Tidak semua alfalfa adalah sama.Alfalfa yang didapati di supermarket adalah alfalfa sprout (biji cambah .Alfalfa lain mungkin ditanam dengan kaedah yg tidak mementingkan teknologi hijau.
# Alfalfa shaklee diperbuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California,USA - ditanam tanpa persitid,racun kulat,bacteriosides,hormon sintetik dan bahan kimia.

#sumber :vitaminsemulajadi.com

Alfalfa bukan sahaja banyak khasianya malah harganya pun berpatutan...

Ingin lebih disayangi suami? dipuji setiap malam? saya sudah..anda bila lagi..order sekarang...

SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com
*Harga istimewa dari saya

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog