Jumaat, 5 Julai 2013

KENALI SAYA..
Saya Norehan binti Saad.Dilahirkan pd 30 hb Julai 1981.Berasal dari Kuala Rompin Pahang.Menetap di Kuala Rompin Pahang.Mendirikan mahligai perkahwinan bersama suami tercinta Mohd Hasnolhisam b. M Ahmad, pada 12 hb Mac 2004.Dikurniakan 3 orang cahaya mata yg comel.




Puteri saya yg pertama Nur hazirahusna.Berumur 8 thn.
Putera kedua saya Muhammad Hasrulhazim berusia 5 thn.


Putera ketiga saya Muhammad Hairulhaqim berusia 1 thn..

Jgn segan utk mengemukakan sebarang persoalan berkaitan dengan kesihatan anda..Sebagai seorang pengedar Shaklee sy bersedia utk memberikn konsultasi terbaik utk anda semua..Insyaallah..
Saya adalah pengguna Shaklee...Saya diperkenalkn dgn Shaklee melalui rakan fb sy ,Fara Hana dgn set penyusuan.Saya amat berpuas hati dgn produk shaklee..Anda bila lagi?? Hubungi sy utk keterangan lanjut..

TEL / SMS : 012-9466377

EMAIL : norehansaad81@gmail.com














0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog