Jumaat, 7 November 2014

Penyakit kencing manis semakin menular di kalangan ramai orang tetapi masih ramai yang tidak menyedari bahawa mereka mempunyai risiko yang tinggi untuk menghidapinya.Sedih saya dengar kisah pengalaman seorang pak cik yang sangat STRESS dan merasakan hidupnya gelap apabila doktor mengesahkan bahawa kakinya terpaksa dipotong kerana kencing manis.

" KAKI PAK CIK TERPAKSA DIPOTONG,DAH TAK ADA CARA LAIN "

Masih tergiang-giang perkataan yang diungkapkan oleh doktor yang merawat.Masih adakah cara untuk aku menyelamatkan kakiku ini?? Fikiran beliau terus ligat mencari jalan penyelesaian.Buntu dan semangat untuk terus hidup semakin hilang....
Kalau kaki tidak dipotong,jangkitan akan merebak ke bahagian tubuh yang lain pula.Tapi,kalau kaki dah kena potong , macam mana nak uruskan diri dan jalani hidup seharian? Terpaksa guna tongkat dan berkerusi roda untuk selamanya...Oh ...tidak!!!
Setiap hari pula terpaksa menelan ubat hospital yang dah muak untuk diterima.Terpaksa akur ,kalau tak masalah lain pula yang akan timbul.Ini kerana , penyakit kencing manis boleh membawa kepada :

  • Penyakit jantung
  • Penyakit buah pinggang
  • Luka lambat sembuh
  • Hilang fungsi saraf
Setelah pelbagai usaha dilakukan,akhirnya pak cik tersebut telah menemui ubat kencing manis terbaik untuk merawat luka di kakinya.Apakah ubat terbaik itu??

VIVIX SHAKLEE PENAWAR KENCING MANIS




Ihsan dari google

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BERTINDAK ?
  • Vivix Shaklee membantu membaikpulih sel-sel badan yang telah rosak.Setiap hari sejuta serangan berlaku yang merosakkan sel DNA manusia.
  • Oleh kerana Vivix Shaklee satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA manusia,jadi Vivix bertindak memperbaiki dan melindungi sel-sel DNA dengan lebih efektif.
  • Vivix mengandungi resveratrol yang berperanan untuk membantu mengawal bacaan gula dalam darah dengan cara memperbaiki tahap insulin supaya insulin menukarkan gula kepada tenaga.
  • Vivix juga membantu menghasilkan semula tisu yang sihat dan memperbaiki sistem saraf yang rosak yang mengganggu pengaliran darah untuk merawat luka.
Haa..tengok kaki dah elok dan tak jadi kena potong.Alhamdulillah...hanya konsisten dengan pengambilan Vivix sebanyak 2 kali setiap hari berkesan untuk merawat luka akibat diabetes.


Testimoni pengguna Vivix

Ambillah langkah terbaik agar perkara yang lebih buruk tidak berlaku.Suplemen Shaklee adalah dari sumber semulajadi yang selamat dan memang terbukti berkesan.Berbanding ubat yang mengandungi dadah yang memberikan pelbagai kesan sampingan terhadap kesihatan.

Nak dapatkan Vivix dari saya ? Hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma...

Sebotol Vivix berharga RM 475.Beli 2 botol ,terus dapat join ahli dengan penjimatan sehingga 20 % 

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL :norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK & DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog