Sabtu, 5 Disember 2015

Sebagai wanita khasnya,penjagaan kulit amat penting dan sering dititikberatkan agar kulit sentiasa kelihatan anjal,berseri dan awet muda.Itulah impian seorang wanita termasuklah saya....heeee

Produk Forever yang boleh membantu dalam penjagaan kulit ialah :

1. Forever Aloe Vera Gel


Aloe vera mengandungi saponin yang boleh membantu membersihkan usus kecil sementara serabut boleh membantu dalam pergerakan usus besar dan melancarkan pembuangan najis.Kulit kita akan menjadi lebih baik dan berseri apabila proses penyahtoksikan berjalan dengan lancar.

2. Forever Arctic-Sea


Kulit yang kering,meradang atau sering kali terjadinya bintik hitam atau bintik putih boleh mendapat manfaat daripada suplemen asid lemak perlu khasnya omega-3.Asid lemak perlu boleh membantu dalam penyembuhan kulit,mengekalkan kelembapan dan keanjalan kulit.

3. Forever Absorbent-C


Vitamin C adalah sejenis vitamin antioksidan yang kuat yang boleh membantu dalam mengurangkan kerosakan radikal bebas akibat pendedahan cahaya matahari atau pencemaran.Radikal bebas boleh menyebabkan struktur kolagen dan elastin lemah dan menyebabkan terjadinya kedut dan gejala-gejala penuaan pra matang.Vitamin C juga boleh membantu dalam menggiatkan penghasilan kolagen.

4. Forever Royal Jelly


Tekanan dan hormon tidak seimbang boleh menyebabkan jerawat.Jeli Raja mengandungi fitohormon yang boleh membantu dalam mengawalatur hormon tubuh dan kulit kita akan menjadi lebih baik.

5. Forever Lite Ultra With Aminotein


Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan dan juga untuk kulit yang sihat.Forever Lite Ultra With Aminotein membekalkan asid amino yang diperlukan oleh badan untuk membantu dalam penghasilan kolagen.Terdapat dalam 2 perisa iaitu vanila dan coklat.

Dengan tabiat yang mudah dan bantuan produk Forever,kulit yang sihat adalah sesuatu yang kita boleh capai.

Berminat dengan produk Forever Living ?Hubungi saya untuk selanjutnya.
Konsultasi percuma akan diberikan.

NOREHAN SAAD
TEL/SMS/WHASSUP : 012-9466377

NAK DAPATKAN HARGA LEBIH MURAH ???
JOM DAFTAR AHLI.
HANYA RM 90 FREE SEBOTOL ALOE VERA GEL DAN PEMBELIAN SETERUSNYA DISKAUN SEHINGGA 15%
JOM JOIN SEKARANG !!


1 ulasan:

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog